Historia pewnej Pierwszej Gwiazdki - refleksja.

By mysweetlittlebunny91 - 11:36:00

- Pierwsza Gwiazdka - 

Nie wiem jak wy, ale ja zapragnęłam zatrzymać się na chwilę w tym naszym zabieganym świecie i przypomniałam sobie - jak kiedyś wyglądała moja "Pierwsza Gwiazdka". 

To dziwne - pomyślałam. Skąd nagle u mnie takie wspominki? 

Otóż, zdałam sobie sprawę, że za mało doceniam to dostaję od życia. 

Pomyślałam, że niby takie nic - a jednak. 

Nie wszystkie dzieci - mogą w ogóle mieć Gwiazdkę

Odbiera im się taką dziecięcą magię marzeń. 

__

Kiedy byłam małą dziewczynką, pamiętam jak u babci w mieszkaniu, gromadziliśmy się z kuzynostwem przy oknie w oczekiwaniu na "spadającą z nieba Gwiazdkę". 

Staliśmy jak surykatki, bardzo skupione na Niebie, wypatrujące jakiekolwiek jasnego punktu. 

I mijały minuty - a każde z nas wierzyło, że zaraz się pojawi. 

I co? 

Ten czas oczekiwania budził we mnie wiele emocji. 

I... 

Jest! 

Już jest, spadła! Chodźcie! - woła babcia. 

Ale ja nie do końca wierzę, wypatruję dalej. 

Już są! Już są, prezenty! 

Wszystkie dzieci biegną do choinki, pod którą teraz jest masa prezentów. 

___________

Dla mnie jako dla dziecka - faktycznie prezenty potrafiły cieszyć, ale chyba najbardziej pamiętam ten moment - jak dla mnie magiczny - tego oczekiwania, Świątecznego klimatu, ciepła. 

Zdałam sobie sprawę, że dzieci z rozbitych rodzin, czy to sieroty... 
Czy one też mogą mieć taką magię? 

Czy my stwarzamy dzieciom warunki do tego, żeby darzyć je ciepłem i miłością? 

___________

Ja jako dziecko byłam bardzo wrażliwa. 

Patrzę wstecz i jak sobie pomyślę, że mogłabym w tym całym motłochu - nie mieć takiego spokoju, magii - myślę, że czułabym ogromną pustkę. 

Tu nie chodzi o prezenty. 

Może choć raz w roku, stwórzmy - nie tylko dzieciom, ale też bliskim - właśnie taki czas dla nich. 

Sprawmy, aby było MAGICZNIE.

Abyśmy mogli - porozmawiać, wyluzować i choć raz nie patrzeć na zegarek.  




B U N N Y 


Podzielcie się w komentarzu, jak wy wspominacie dzieciństwo i Święta :) 



______________

- First Star -

I don't know why, but I really want to stop in our rushed world and I realize - how my "First Star" looked like. 

It's weird - I thought. Why suddenly I have such a mystical memories? 

That was a clue - I haven't enough appreciate what I got from my life. 

Maybe it is nothing.

Many children in this World, haven't got a First Star. 

They couldn't get a dreams. 

__

When I was little girl, I remember in my grandma's flat, when all family stay together at Christmas. 

Me and my cousins stuck into window and looking for a Star. 

The minutes go by - but we still waiting for a light. 

And then...

Yes, Christmas gifts! 

Come on - said my grandma. 

But I don't believe - still waiting. 

Come on! Let's go! 

Presents! 

Children are running to Christmas Tree. 

______

Clue 

For me - not only gifts was so excited but this time with family. 

Magical moments - to waiting. 

Orphans and children of broken family - 

Could they have this moments? 

Please think about that. 

I realize that not to much time we spend with our family members. 

This Christmas time - be still. 

Thank You! 





 


Wszystkie zdjęcia  w tym poście pochodzą z Pinterest 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze